پرش به محتوا
- کمک به تدوین دقیق و روشن و بهینه سازی فرآیندهای رگولاتوری و رفع موانع ناشی از ابهامات فرآیندی در کسب وکارهای پست و لجستیک طرف قرارداد
- استانداردسازی فرآیندها و حصول اطمینان از ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با استانداردهای بین المللی UPU
- تامین زیرساخت دیجیتال برای دسترسی ساده و کمهزینه به سرویسهای پایهای و ملی مورد نیاز ارائهی خدمات پست و لجستیک
- ارتباط با نهادهای حاکمیتی خارج از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مانند ستاد مبارزه با قاچاق کالا، راهنمایی و رانندگی، وزارت راه و ترابری، شهرداریها و گمرک جمهوری اسلامی جهت تسهیل فرآیند عملیاتی فعالان پستی در موارد مربوط به این نهادها و کاهش هزینههای ناشی از نامشخص بودن فرآیندها
- تسهیل حضور فعالان طرف قرارداد در بازارهای دولتی و کمک به فعالان بخش خصوصی جهت رفع انحصارهای دولتی در این بازارها
- ایجاد زیرساختهای ارائهی خدمات بهصورت ترکیبی و همافزایی بین فعالان پستی برای ارائهی خدمات به مشتریان بزرگ و تامین نیازمندیهای حقوقی و قراردادی